skogsro

Naturen bjuder på lyckopiller

Publicerad 2012-07-12 09:12:08 i Allmänt,

Nu är jag på Öland med större delen av familjen. De första 2 dagarna var jag irriterad, grinig och stressad men sen bestämde sig moder natur för att det fick vara nog med fräsandet och slog till med hela den Öländska naturen skönhet. Alvar, hav och steniga ständer är platser där man kan tillbringa nästan orimlligt med tid med att bara sitta, leta och känna på allt som finns runt omkring mig. Som tur är kan man kasta sten i havet och det är precis vad mina killar gör medan jag lullar runt i ett drömlikt, nästan meditativt tillstånd i naturen. På fredag rullar vi hemåt igen och det ska bli skönt att få vara ledig hemma i sin trädgård och sitt hus, få tid med saker man vill göra men aldrig hinner. Men först ska det bli mer av naturen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela