skogsro

Nu är vi här!

Publicerad 2012-12-03 08:47:19 i Allmänt,

efter 11,5h flyg, 3h buss så var vi framme på hotellet kl. 14.00 lokal tid och ca 8.00 hemma. Vi sov knappt något på planet så när vi kom fram hade vi vart vakna 24h. På hotellet välkomnades vi av underbara människor, kall juice och iskalla handdukar <3  Vår lägenhet ligger 4-500m från receptionen så vi fick åka golfbil dit till Anton förtjusning  :) 
 
Hela familjen slocknade kl 18.00 igår och vaknade först kl 9.00 imorse :) 
Jag Lena blev tyvärr sjuk på resan hit och min natt var väl inte fullt så lugn men det verkar vända nu, väntar väl bara på att bli pigg igen så vi vilar idag.
Anton och jag har trots det vart 2ggr i poolen utanför idag för längre törs och orkar jag inte gå än. 
 
Anton och Rickard är ute och fixar nått att äta, min mage kurrar faktiskt så det är väl ett bra tecken :) 
Sebbe sover igen :) 
Anton älskar det här och njuter för fullt om än lite rastlös eftersom vi är "hemma" idag och han vill utforska. 
 
kramar Lena, Rickard,Anton och Sebastian 
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2012-12-03 09:02:40

Trist att du blev sjuk men kul att höra att ni är framme ändå. Verkar det bra? Skiner solen? Hörde av bekanta att vågorna var höga vid Koh Lanta så det var rödflagg. Vet ni hur det är hos er? Såååååå avundsjuk! hälsa alla.

Monica

Svar: Inget om rödflagg här iallafall :) Var precis på stranden och Anton och R spelade fotboll och jag blev lurad till att köpa 2 rislyktor imorgon kl 20 på stranden :)
Lena Lorensson

Postat av: Monica

Publicerad 2012-12-03 09:22:50

PS. Här är det 7-9 minus och det snöar. Tvi! Önskar jag var där också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela